Skrivet av: Mariell Dahlström | 29 februari 2012

Jamie Meyer & Magnus Lervik


Responses

  1. Klapp, kram, finns här (alltså inte där som blir här för dig, utan där som blir här för mig)… Finns tillgänglig på tråden och nätet, alltså inte sytråden eller spindelnätet – utan det andra, du vet…

    Så vet du det, och att du även fattar precis exakt vad jag skrivit (vilket gör mig imponerad)… :))

    Jag fattar vart enda ord! Jag har bott tillräckligt länge i Norge nu för att kunna tyda er norrmän 😉
    Du och Malin är välkomna över här (alltså inte där som blir här för dig, utan där som blir här för mig) 😉 på scones om ni vill 🙂
    Kram på dig din knasiga norrman 🙂


Kommentera

Kategorier

